nattbad

Vaknade runt 7 av att de var otroligt varmt i mitt rum. Det var ACn som slagit av så se kändes som att lägenheten var i en tropisk djungel, haha. Har precis duschat och ätit frukost och ska snart ut och möta upp Joel och Vincent. Igår blev det shopping och jag kom hem med massa fina kläder. Kan lägga upp bild på de sen. Tänkte göra samma sak idag och sen luncha på subway. Hade dock med skateboarden överallt igår och de ska jag inte göra om idag, även om de är rätt soft att skejta dit man ska istället för att gå så var den mestadels ivägen, haha.

Har inga planer för kvällen än så får se vad som händer. Igårkväll var ganska kul då jag och några åkte ut till Mälarhöjdsbadet. Tanken var att träna men de slutade med att alla badade istället efter de att Joel puttade ner mig från bryggan. Jättekul kväll! (Fast inte lika kul att kläderna mina var blöta på tunnelbanan hem sen.)

Life | |
Upp