Gelé


Dagens VIG-träning var löpning/kondition. Jag sprang fel väg två gånger så när jag sen kom tillbaka till GK (den lokala gymnastik-hallen) och hade sprungit de vi skulle + mina extra km när jag sprang fel slutade min löprunda på 1.2 mil. Förutom att jag sprang fel så är jag fett nöjd! Benen kändes dock som gelé när jag gick hem och duschade så jag satte upp ett nytt mål i träningen hemma, inte vig-träningarna. Tänkte att jag ska springa minst 1 mil varje vecka, kanske inte i ett enda pass men iaf sammanlagt minst de, så jag kan förbättra min kondition till nästa sommar. 




Nu sitter jag hemma och kollar när min kille lagar mat och ska snart äta. Sen ska jag fixa lite med min set-up så den är klar när de kommer lite mer snö, för de är inte länge kvar tills de. De snöade t.o.m idag lite! Sjukt nice!


Life | träning | |
Upp