Ny sida för designer

Updaten här har varit lite off, dels pga jul men öven för att jag suttit och pysslat med en sida där jag börjat sölja headers, loggor, illustrationer osv.
 
Jag har hållt på med grafisk design, kodning och photoshop flera år och det är någor jag verkligen tycker om att göra. Har flera gånger fått förfrågningar om jag säljer headers osv, så tänkte att jag skapar en sida där allt sånt är samlat. Priserna är låga med tanke på det arbetet som läggs ner och om man jämför med andra som säljer och har lika mycket kunskap som mig. Dock är inte priserna fasta och kan lika väl sjunka om jag får mer tid över. 
 
Bilderna nedanför är screenshots från den sidan. Förutom info om hur man gör en beställning och priser så finns det även exempel på designer jag sålt. Än så länge är sidan ganska tom, men det fylls på allt eftersom. Kolla gärna in! :)
 
boardin.blogg.se/designblogg/  eller klicka på bilden!
 
 
Life | |
Upp