fifty shades of fucked up

 
Livet atm: Röda ögon, nyser, snuvig.. jävla vår. Har också fått för mig att inte ta några tabletter, inga värktabletter, "vitamintabletter" m.m. och alltså inga allergitabletter heller (dem funkade ändå inte förra året), så jag kämpar på utan. Nästa vecka när jag drar hem till sthlm blir det nog ännu värre, men livet är inte menat att vara för lätt! Tänkte skriva en ironisk sak med min allergi, men hoppar över de, känns inte som att det ska stå på bloggen hehe. However, ska inte bara klaga, allergin har ju sina fördelar också. 
 
Är fett trött just nu också, typ pga allergin, skolan, midnattssolen, att jag varit dödssjuk (100graderfebertyp) och en an annan grej. Är asglad över att det är sommarlov snart, det behövs verkligen. Synd bara att jag inte kan jobba under sommaren (det dåliga med säsongsjobb) = inge cash. (Dock är jag awesome och har skaffat sommarjobb.) Hade inget kul att skriva egentligen men kände att det var dags för uppdatering. Såg att jag haft läsare varje dag fast jag inte ens uppdaterat liksom. kärlek till er!
Life | |
Upp