Springpass

 
Dagens första träningspass är avklarat. Ett springpass på 5 km. Gjorde osmartaste saken innan dock, åt glass haha, vilket resulterade med att min andra kilometer blev den värsta i mitt liv typ. Mådde riktigt illa och satte mig ner nån minut innan jag fortsatte. (ovanligt för att vara mig, brukar kämpa igenom ifall det känns jobbigt men idag blev det för mycket, jävla glass..) På tredje kilometern blev det lite bättre och sprang sen dem sista kilometrarna utan att stanna. Senare idag ska jag köra ett kort styrkepass. Fokusera på mage/rygg/armar. 
 
Bilden är (som ni ser) från några dagar sen då jag sprang årets första mil utomhus. Det gick faktiskt riktigt bra för att va första, men det var iskallt och blåste. Men jag försökte få mamma att börja springa ute också så hittade på att vi ska springa maraton (halvmara iaf) tillsammas nästa år så det är bara att vänja sig vid att springa i alla väder, för dem kommer ju inte ändra datum på det bara för att det kanske regnar.
Life | |
Upp