Back on track

Long time no see? Haha typ över en vecka sen? Men vad gör man när ens dator är sönder. Har nyss fört över över 30 bilder på mobilen till bloggen, en och en (!), och skriver på Gustavs dator. Har en note to myself att när jag får tillbaka min så ska jag aldrig dricka te bredvid den igen. Vad har då hänt sen jag senast skrev? Snön har kommit till Kiruna, träningarna i skolan har övergått från styrke/kondition till snowboard och den lokala backen öppnar nästa helg! Och det är dessutom skidtestarhelg, taggad? Ja!
 
Känns grymt att jag hittat ett sätt att blogga på igen, för jag vill ju fylla bloggen med bilder från Österrike. Och snowboard-bilder i övrigt med tanke på att säsongen håller på att kicka igång. Men här är iaf en bild, som (på långt håll) visar Betterpark. Vill tillbaka!
 
 
Life, boardin | |
Upp