C8H11NO2

 
 
C8H11NO2 står förövrigt för dopamin, något jag har alldeles för mycket utav ibland
 
Igår spenderade jag största delen av dagen framför datorn och gjorde musik med serien Numb3rs i bakgrunden. Lol, flera timmar bara för 3 minuter. Men jag blev nöjd!
 
Det är så soft känsla när man äntligen blir klar och även med redbull och kaffe blir det lite jobbigt efter ett tag, så avslutade dagen med att se klart Lego-filmen. Började se den före sommaren nångång med Elliott, men efter en kvart hängde ingen av oss med vad som hände och vi såg aldrig klart den, så bättre sent än aldrig tänkte jag. 
 
Kommentera gärna vad ni tycker om den! PEACE
Life, Musik / Dans, boardin | |
#1 - - Johanna - enklaknep:

Hahah jag gillade din forumtråd Länkbyte. Det var som en käft smäll "Skriv något om din blogg och ungefär hur många läsare du har så hör jag av mig!". Hahah helt underbart med attityd :)

Kul att du är kreativ och gillar att jobba med musik.

//Johanna

Svar: Haha, tänkte de var bra att vara tydlig direkt! :) Brukar jobba med musik, smycken och teckna ibland, dock är musik min favorit! :) Tack för kommentaren!
Amanda Duvenäs

#2 - - miriam:

älskar din blogg, jätte fin!

Svar: tack! glad jag blir! :)
Amanda Duvenäs

#3 - - Hanna Olsson:

Den var ju sjukt grym! :D vart har du gjort den? :o

Upp