countdown: 10 days

Idag är det 10 dagar kvar tills vi åker! 10 dagar tills jag får stå på min snowboard igen! Det känns helt overkligt. 
 
Gosh, det känns som att veckan har bestått av enbart träning hitills. Underbart! Efter sommaren brukar jag tappa motivationen lite när skolan sätter igång, så det brukar endast bli VIG-träningar och idrott i skolan, men nu har jag kommit igång igen och har träningsvärk överallt. Förra veckan var sämst, skadade knäna på handbollen och det blev ingen träning alls, så att ha tränat 3 av 3 dagar den här veckan känns verkligen bra.
 
Dock får vi ju inte glömma de goda i livet, så efter idrotten idag hämtade Gustav upp mig och vi köpte kaffe och vaniljbulle. Vilket gjorde fysik-lektionen som jag hade efteråt mycket mindre jobbig. 
Fixade även Photoshop till min nya dator, så tänkte sätta igång med att göra designer/headers igen. Någon som är intresserad? :)
 
Kreativitet, Life, Träning, boardin | Nedräkning, Resor, design, header | |
#1 - - Emma:

Superfin blogg! Jag räknar själv ner till ännu en säsong som skidlärare så jag vet precis hur taggad, förväntansfull och extremt otålig man blir! Hoppas du får en underbar resa!

Svar: Tack! :)
Amanda Duvenäs

#2 - - Niles:

Så underbart att snart få göra något du tycker om!

Svar: Ser verkligen fram emot det! :)
Amanda Duvenäs

#3 - - Platin:

Hej!
Intresserad av ett länkbyte? Hur många läsare har du per dag?

#4 - - Angelina Persson:

supersnygg blogg

#5 - - Anonym:

kan du lägga upp exempel på headers du har gjort?

Svar: Yes yes, efter att jag kommit hem från alperna
Amanda Duvenäs

Upp