look like a beauty, train like a beast

Som ni kanske vet så har skolan startat igen, och jag är tillbaka i Kiruna för ännu ett år på V.I.G. Att bo/plugga i den här staden hade inte funkat om det inte varit för vännerna. Dem gör dagarna så mycket roligare. 
Men om det är något jag verkligen saknar här (OK, finns mycket jag saknar, kan skriva en lista på det senare) så är det alla ställen att springa på.
 
Favoritskorna, NIKE free
 
 
Det finns två sträckor som jag verkligen älskar, ena är en runda brevid vattnet förbi b.l.a Mälarhöjdens utegym och en trappa som jag alltid springer uppför, vilket slutar med att jag är mer eller mindre död när jag kommer upp. Det bästa här är att jag så gott som alltid passar på att bada samtidigt. Svårt att låta bli när man hela tiden ser vattnet? Dock orkar jag inte alltid åka hit ut, men som tur är så är min andra favorit-runda mycket närmare.
 
 
 
Mitt andra favoritställe är också bredvid vattnet, såklart. Den här rundan är helt underbar att promenera på också. Varit på äventyr här mer än en gång. Här springer man förbi en hel del saker som t.ex en botanisk trädgård och ett gammalt torn som jag tror använts som b.l.a konstnärsataljé förut. Stigen jag brukar springa på är även mer varierad i terrängen än den andra rundan, helt klart ett plus. 
 
 
Shit vad långt inlägg det blev, men det är nice, right? Började sakna allt de ovan extremt nu, hemlängtan.. men får tänka att det är fredag (FINALLY!) och att jag har så mycket annat roligt framöver. Bland annat en resa till en ännu hemlig destination med Gustav. LÄNGTAR
 
 

Lämna gärna en kommentar, så får du en tillbaka. Ha en bra helg!
Life, Träning | |
#1 - - Emmie :

Så himla fina bilder du är ju som en proffs fotograf!!
Vad använder du för kamera?

#2 - - Ellen Delin:

Men åh vad mysigt!

Sv: Ja verkligen! :)

#3 - - KMStyle:

gillar dina nike!

#4 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Fina skor och fina bilder :)

#5 - - Evelina:

Wow vilka snygga skor!!

#6 - - Louise W:

SUPER FINA BILDER och fin blogg
Mvh Louise

Svar: TACK! Kram :)
Amanda Duvenäs

Upp