Tyngdlöshet 2.0

 
Något jag helt glömt att skriva om är att jag i början av sommaren fick chansen att flyga helikopter igen. Jag älskar att flyga. Hade jag fått en superkraft så hade jag antagligen valt att kunna göra det själv. Det bästa var när jag fick frågan om jag varit i rymden nångång, och om inte (haha), ifall jag ville känna hur det känns. Dvs känna tynglöshet. (I några sekunder per gång åtminstone) Jag visste att man kunde göra det i flygplan, men hade ingen aning om att det gick i helikopter! Det kan vara en av de bästa känslorna som finns. Här är två bilder från flygningen.
 
Life | |
#1 - - Susanna Maria J:

Coolt! :D

#2 - - GeMina Arts:

å vad härligt att flyga! Själv har jag bara åkt med i trike, men det är ju ashäftigt :) ja jag tycker absolut du ska dra med din kille och teckna lite ;)

#3 - - ♫♪ sandra:

åh vad häftigt!

- kul att du gillar't :)

#4 - - Cornelia:

Coola bilder! :D

#5 - - Klara Stenberg:

Coolt!

Upp