23 April

 
Med två resor rikare är jag tillbaka. Det blev en lång och oväntad paus för att hinna plugg, snowboardåkning, träning och lite annat. Och imorgon bär det av igen, destinationen är Norge - men förhoppningsvis kommer jag ha mer tid för bloggen nu igen. 
 
Men för att komma igång igen behöver jag er hjälp. Vad vill ni att jag ska skriva om? Vill ni se bilder? Ny design? 
Leave a comment!
 
 
EDIT: Fick en fråga om videoblogg - Vad vill ni att jag ska snacka om, något speciellt? :)
 
Life | |
#1 - - Sara:

Jag vill läsa mer om snowboardåkning, se bilder, om dina resor och så!

Svar: Tack för din kommentar! Ska tänka på de :)
Amanda Duvenäs

#2 - - Olivia:

Skriv om ditt drömjobb. :D
SV: Visst är han! :D

Svar: Bra tips! :) Tack!
Amanda Duvenäs

#3 - - Tuva:

Jättefin bloggdesign och header!

#4 - - Anonym:

gillar din blogg, så hade inte klagat på lite oftare uppdatering :D

Upp