- bird -

Det var riktigt kul att måla denna fågel, så vackra färger! Suttit och målat på den här fram och tillbaka utan att komma någonstans, men nu är jag så gott som nöjd! Ser fortfarande små detaljer jag kunnat ändra på, nyanser i det gula osv, men det får duga för nu. ©
 
Referensbilden hittar ni här: http://simonpixel.webblogg.se/2015/february/canon-nyheter-redigering.html
Tack Simon för att jag fick använda din bild som referens!
 
Life | |
#1 - - Simon G:

Vad duktig du är, den blev riktigt grym! :)

Svar: Tack! :)
Amanda Duvenäs

#2 - - Simon G:

Skulle jag kunna få visa den på min blogg? Länkar förstås till dig då. :)

Svar: Ja absolut! :)
Amanda Duvenäs

#3 - - ɑ n n i k ɑ:

Duktig du är :)

Svar: Tack så mycket! :)
Amanda Duvenäs

#4 - - saga:

Den blev verkligen jättefin! :)

Svar: tack!
Amanda Duvenäs

#5 - - M:

Wow vilken fin målning. Det där gjorde du bra.

Svar: Tack!
Amanda Duvenäs

#6 - - anna Munkhammar:

Är så att man börjar längta till vintern ju!!

Upp