Kommentarer + svar

Tror många av er sett det här men här är alltså kommentarerna (+mina svar på dem) som en person som kallar sig för "Peter" har skrivit. Han antingen är den personen jag skrev om eller ännu värre så är han en idiot som försvarar honom. Så tragiskt att vissa vuxna människor beter sig som att de är 10.. Säger att nån annan skrivit inlägget för att smutskasta dem för att de inte får som den vill???? Seriöst, hur löjligt? Min åsikt om det här är däremot tvärtom. Personen jag skrev om i inlägget har ett flertal gånger anmält min mamma för saker han hittat på för att han inte får som han vill när jag och mina syskon säger att vi inte vill träffa han/ha kontakt med han. Och en person i hans släkt har t.o.m sagt att mamma behöver mediciner och att både hon och jag är dum i huvet osv. Den personen behöver dessutom inte ens lägga sig i. När man hör så där barnsliga och påhittade saker från en vuxen människa undrar man vem som egentligen behöver mediciner..
 
 
Och om "Peter" läser det här. Sluta kommentera bloggen med dina värdelösa tankar och ett anonymt namn, vill du diskutera något eller försvara den här idioten var lite mogen och skriv din mejl.
Life | |
Upp