UTMANING!

Nu utmanar jag alla som läser det här att träna ett litet pass, nu direkt! Oavsett vad ni gör, hur trötta ni är, om ni umgås med någon (isf tvinga dem att göra detta också) eller om ni är mitt uppe i en film, ta en paus och gör de här 9 övniningar. Idén med det här är att jag fick en kommentar om jag kunde ge lite tränings-inspiration/tips på vad man kan träna om man inte kan gå på gym, så därför lägger jag upp det här, som man kan göra hemma.
 
- Snabb uppvärmning 
- Jumping jacks  / instruktion
- Situps x 30
- Plankan 45 sek  / instruktion
- Utfall x 15 /ben   / instruktion 
- Dips x 15   / instruktion 
- Berg klättring x 25  /  instruktion
- Cykelövning x 15   / instruktion
- Burpees x 15  / instruktion 
- Squats x 30
- Stretch
 
Meningen är att ni ska tycka det är jobbigt, så om ni tycker det är lätt och att det inte känns någonstans har ni antigenen gjort fel eller för lite. Isåfall, gör några extra. Glöm inte att vila lite mellan övningarna också.
 
Ställ er upp, släng er ner på golvet, och kör igenom det här lilla passet, så gör jag samma!
Lycka till och ha en bra lördagskväll :)
 
 
/Tycker själv det här var en kul idé, då träning är ett av mina största intressen. Kommentera gärna vad ni tycker./
Life | |
Upp