Packat & klart för Österrike

Då är allt packat och klart! Har förutom packat även skrivit ut allt viktigt (just in case), laddat ner filmer och laddat b.l.a min GoPro. Imorgon blir det en tidig morgon för att hoppa på flyget hem till Stockholm, dock blir det Arlanda-häng tills vi ska på flyget mot Österrike. Planet går först efter 4 men jag tycker om att ha gott om tid på mig, köpa någon tidning, äta mat och bara ta det lugnt. Njuta av livet. Även att flyga är avkopplande i sig, (så länge det inte är gråa moln man flyger igenom, för det är mindre kul) Väl på planet så är de ju liksom ingen idé att stressa över något, man sitter ju fast där.
 
I onsdags var jag mer stressad än någonsin, kändes som att jag hade alldeles för mycket saker att göra före Lördag. Men idag när jag vaknade (dagen innan, och utan att ha packat något) kände jag mig helt lugn. Sådan underbar känsla att veta att vi imorgon lämnar landet och äntligen får åka snowboard igen! (Och att jag från och med idag har 2 veckor lov, nästan lika härligt)
 
Har gjort några tidsinställda inlägg för nästa vecka eftersom att jag inte ännu vet om jag kommer kunna blogga så mycket under resan. Men jag kommer fota massor, så när jag kommer hem har jag antagligen massor med roliga saker att blogga om. :)
Life, boardin, ✈ Resor, ❅ Snowboard | Resor, snowboard | |
#1 - - frida:

men tack fino!! dör va nice med alperna!

Upp