❤ ♥ ❤

en bild från österrike me min love 
 
❤ Hoppas alla ni haft en bra alla hjärtans dag, och har en fortsatt bra kväll, oavsett om ni spenderat den med er kille/tjej, kompis, familj, djur eller själv! Kram från mig, och stort tack till att ni läser min blogg! ❤
 
Vad har ni gjort/vad är planerna för resten av kvällen? :)
Life | |
#1 - - therese:

åh va fin bild :)
jag ska bara ligga och se massa serier och vila, har blivit jätte dålig/sjuk och blir bara yr så fort jag ställer mig upp :/ aja, :) ha en bra söndag. pusss

Svar: Tack! :) Åh, vad jobbigt att vara sjuk, krya!
Amanda Duvenäs

#2 - - therese:

åh va fin bild :)
jag ska bara ligga och se massa serier och vila, har blivit jätte dålig/sjuk och blir bara yr så fort jag ställer mig upp :/ aja, :) ha en bra söndag. pusss

#3 - - Anonym:

Hur länge har du åkt snowboard?
Vad har du för kamera?
Vad har du för snowboard?
Vilken veckodag är den bästa enligt dig? :)
Har du något jobb?
Har du körkort?
Vart bor du?

#4 - - Anonym:

orkar du svara på frågorna eller är det väldigt hemligt? :)

Svar: Svarar på frågor från folk som vågar stå för vem de är :) (Du är dock inte så anonym eftersom din IP-adress syns på varje kommentar, men kom igen, våga stå för dig själv)
Amanda Duvenäs

#5 - - HemensBlog:

Superfin blogg! jag gillar den verkligen:)

Upp