Beställa header

Hur beställningen går till:
 
Ni kontaktar mig på: [email protected]
 
När ni beställer vill jag gärna ha en beskrivning. Kopiera det här och fyll i: (lämna blankt om ni vill ge mig fria händer)
 
- Vilken nivå på header vill du ha?
- Vad vill du att din nya header ska gå i för färger?
- Är det någon text du vill ha med? Typsnitt?
- Är det några extra detaljer som du önskar?
- Övriga önskemål/ideér?
 
Om ni vill ha bilder på er header se till att dem har bra kvalité för att headern ska bli så bra som möjligt.
Om ni vet storlek på headern så glöm inte att skriva det i beskrivningen.
 
 
Priser och betalning:
  • Header nivå 1, 79 kronor: En header som inte är allt för avancerad. Fortfarande snygg och stilren men ganska basic. 
  • Header nivå 2, 99 kronor: En avancead header. Lägger ner extra tid på detaljer och sitter och pysslar med den tills den är så bra som den bara kan bli.
  • Nivå 3, 149 kronor: Det här är en hel design, även den mest avancerade nivån, dvs: header, bakgrund, ikoner, viss kodning. Här lämnar jag endast ifrån mig arbeten som jag skulle kunna placera på min egen blogg. Siktar på att varje detalj ska vara perfekt.
Gör även ikoner för 10 kr/eller länk på din blogg, t.ex Svar på tal, Frågestund m.m.
 

Betalningen sker genom swish. Det går även bra att skicka pengarna hem till mig genom posten. 
Personen får ingen header/design/ikon före jag ser pengarna på kontot.
 
 
Övrigt: 
 
Som ni säkert förtsår så har jag ett liv utanför bloggen, så en beställning kan ta från 1 dag till en vecka, beroende på hur mycket tid jag har och hur avancerat det ska bli.
 
All kontakt sker genom mejl, och det är även där jag skickar headern för bäst kvalité.
 
Du kan kostnadsfritt välja till att jag ska lägga in headern/designen på din blogg.
 
Framöver kommer jag börja sälja porträtt/illustrationer. Info om det kommer.
 
 
Exempel hittar ni under kategorin: Sålda headers
Beställa header | beställa, bloggdesign, design, header | |
Upp