jorden runt // legolas

Fick en episk julklapp, och då menar jag inte Nike-väskan som förövrigt är dösnygg, utan en Scratch Map Deluxe. Nu kan jag sätta mig ner och skrapa fram de små delarna av världen jag hitills besökt. Förhoppningsvis är kartan tom på bronsfärg inom inte allt för många år. 
 
Igår efter jag gjort designen till STRUGGLE så fick jag lust att rita ett porträtt av någon. Efter 10 minuter av tittandes på bilder fram och tillbaka så valde jag tillslut en bild på Legolas / Orlando Bloom. Dock har jag ingen ritplatta just nu så sitter och kämpar med bilden på Macens trackpad. Men är nöjd hitills ändå. Lägger upp resultatet senare.
 
Kreativitet, boardin, ✈ Resor | |
#1 - - Ronja Carlsson:

Fin bild där, på Legolas!
Superduktig :)

Svar: tack så mycket!
Amanda Duvenäs

#2 - - Lina - my art & my life:

ååh en sån tavla skulle man ju ha!!

Svar: Om slutresultatet blir bra kanske det blir en tavla :) !
Amanda Duvenäs

Upp