Norge pt2 - Ocean

Ta mig tillbaka! Det här är utsikten från stugan, helt sick. Går inte att få nog av naturen här. Men naturen är inte vad jag tänkte fokusera på nu, utan på havet! För vi spenderade en dag där också.
 
Havet får man inte heller nog utav. Åka båt, bada, dyka, surfa, saltvattenhår, spelar ingen roll vad för allt är underbart. Här hade vi precis kommit ut ur hamnen. Tänker inte skriva ordet men ni vet vilket jag tänker på.
(läs: vackert!)
 
Vattnet var superklart! Har en bild på en sjöstjärna som låg på botten vid hamnen, hittade den inte nu, men där ser man verkligen hur klart det var. Den här bilden är tagen före vi badade. Ännu en gång från en båt. Det kan ha blivit mitt favoritsätt att bada på. 
Först tänkte jag att det skulle vara kallt. Nordatlanten liksom. Men det var faktiskt varmt! Eller ja, varmt och varmt, men det gick helt klart att bada i! Några av gångerna jag badat i sthlm i sommar så har det liksom varit kallare där, så blev förvånad. 
 
Och här är my love! En av mina favoritbilder all time.
 
Självklart fick ingen fisk när jag var på båten (har most likely en förbannelse över mig för ingen jag fiskat med någonsin har fått fisk när jag varit med, lol) men vi hade kul ändå! Lätt bästa resan! (so far!) 
Hav, Life, ✈ Resor | Norge, Resor, hav, inspiration | |
#1 - - Michelle Wieslander:

Åhh, det vart ju jättefint där:D



Svar: Visst är de! :)
Amanda Duvenäs

#2 - - maja söderberg:

wow vilket ställe, fina bilder :)

Svar: Visst är det vackert? Superglad att jag fått chansen att vara där, min pojkvän har "stuga"/hus där :) Tack!
Amanda Duvenäs

#3 - - Junitjej:

Verkligen fina bilder!

#4 - - Lina:

Å vilka fina foton! :)

#5 - - Linn Ekström:

Du är grym på att ta bilder!

Svar: tack så mycket!
Amanda Duvenäs

#6 - - Madeleine:

Jätte fina bilder! Min favorit är på din Love!
Ha en bra vecka!

Upp