Svar på kommentar - VIG/RYMD

 
Haha förlåt för ännu en matbild. Har ca 10 bilder från backen som jag tänkt ladda upp, men måste redigera dem lita före och det tar sån tid från mitt intensivplugg för körkortet. 
 
Tänkte iaf svara på en kommentar nu, någon som undrade om jag kan skriva mer om min skola. 
Tycker jag skrivit allt som finns att skriva om min skola, men absolut, skriver de jag kommer på och om ni fortfarande undrar något så är det bara att skriva en fråga om det i en kommentar. 
 

Jag går Rymdgymnasiet/Vinteridrottsgymnasiet på linjen rymdteknik. Jag har typ alla vanliga ämnen som fysik, matte, engelska, men också programmering och liknande. (Ifall du tycker det är intressant så finns mer info HÄR) Och förutom de ämnena så är även snowboard en del av min utbildning. Alltså, på mitt schema finns vanliga ämnen + snowboard/styrke&kondition.
 
Min klass, jag och några killar, har alla vanliga lektioner tillsammans med RT-klassen och några även med RV. Träningarna är några timmar per dag ungefär, och leds av Janne Aikio och Erik Rosenfors och är under vintern i den lokala skidbacken, och på våren/hösten i gymnastikhallen. (Eller på elljusspåren 100 m bort.)
 
Well det var typ allt jag kom på att skriva, men ni får väldigt gärna ställa en mer specifik fråga så ska jag göra mitt bästa på att svara på den. :)
Life | |
#1 - - Elvire:

åh min ansökan skickade härom dagen och är någonstans emellan Stockholm o Kiruna! Skulle du vilja svara på några frågor ang rymdgymnasiet via mail?

Svar: Absolut! :) Mejla [email protected]
Amanda Duvenäs

Upp