Konsten att göra en ny bloggdesign

Om det är något jag verkligen har hatkärlek till så är det att göra en ny bloggdesign. Jag gillar min gamla, men har liksom haft den ett tag nu, och gillar att jobba med photoshop för att göra en ny, men har för många ideér. Kan inte hålla mig till bara en idé. Plus att det är så tidskrävande! Att göra en ny header går snabbt, så länge man har en idé, men det är ju inte det enda. Efter det ska man ju få det att se bra ut också, koda, ändra färger, storlekar, placering etc. Men igår efter jobbet tog jag äntligen tag i det och gjorde det. En helt ny design! Lite smådetaljer kvar bara, men so far är jag nöjd! 
 
Vad tycker ni?
 
 
// ser ni förresten att colasåsen ser ut som vågor?
Life | |
#1 - - Elmira :

Ohhhh vilken tur du har som kan detta med bloggdesign. Jag är helt ny och så förvirrad :( Önskar jag hade en fin design. Älskar din :)

Svar: Åh tack så mycket! Du lär dig! :) Kram
Amanda Duvenäs

Upp