S stands for sushi

Igår såg vi en film med Johnny Depp, den var bra, är ni förvånad? Vi åt även sushi. Livets rätt fan. Finns nog inte en enda dag då jag inte har cravings efter det.
 
Idag tänkte vi fortsätta dagen med att spela och sola, haha s kan stå för det med. S står för fett mycket bra saker nu när jag tänker efter, snowboard, surf, skate, snö, sex? Okej borde ej blogga idag. Hade kunnat tänka att jag skulle skriva en skoluppgift nu, för då hade det blivit seriöst och tråkigt som skoluppgifter ska vara. Men hur kul är det?
 
Hoppas inte ni blir allt för sugna på sushi nu, och tänkte även passa på att fråga er läsare vad ni gillar bäst att jag skriver om? Resor? Träning? Snowboard? Tips på saker?
Life | |
#1 - - JoJo:

ååh så satans gott! jag älskar sushi! :D

Sv; ja jag gillar verkligen det som var i! ska bli spännande att prova produkterna! absolut kan jag skriva om peel-off-masken efter att jag har provat den! :)

Svar: Åh awesome! Då ska jag titta in på din blogg snart igen!
Amanda Duvenäs

#2 - - Ida - foto & häst:

åh gooott! och Johnny Depp, världsbääääst! :'D
sv; tusen tack ❤ åh ja de är inte mina, min kompis hehe :D Åh så tråkigt, min pappa är med allergisk, därför har vi varken hund eller katt (häst dock hehe, men inte hemma), skulle haft det annars, längtar tills jag flyttar hemifrån, ska köpa både hund och katt direkt, har bestämt ras och allt haha! Det är bondkatt :D

Svar: Hund har jag iaf! Det är jag inte allergisk mot :) åh vad för ras? :D själv har jag en labrador :) okej!
Amanda Duvenäs

#3 - - Ida - foto & häst:

sv; ska ha en Berner Sennen sen, och troligtvis Ragdoll eller Birma när de gäller katt :D

#4 - - snie.blogg.se:

jisses va gott!

#5 - - Fani:

Gah, vad sugen jag vart på sushi nu, haha..Älskart alltså!

#6 - - Malin:

Sushi är det bästa, indeed! Vill ha nu! :(

#7 - - meddiabetes:

testade sushi för första gången för någon vecka sen.. det ser ju så sjukt gott ut, men de va verkligen inte gott tyckte jag :(

#8 - - meddiabetes:

testade sushi för första gången för någon vecka sen.. det ser ju så sjukt gott ut, men de va verkligen inte gott tyckte jag :(

#9 - - Rebecca:

Heeej igen!

Kul att du tog dig tid och gick in på min blogg och kommenterade, du får jätte gärna göra en header åt mig, hade blivit super glad!! :D Maila mig så kan jag skicka över några bilder och så kan vi bolla idéer!

Kram

Svar: Skickar ett mail till dig ikväll/imorgon! :)
Amanda Duvenäs

#10 - - Life of Johanna:

Aldrig ätit sushi faktiskt.

#11 - - Liborius:

sushi och Johnny depp, kan det bli bättre?:D

#12 - - Ejie:

Sushi är så sjukt gott. Åt det så ofta att jag lärde mig att göra hemma ist! går rätt fort faktiskt.

#13 - - Anonym:

Blogga mer om snowboard saker!

Svar: Jadå, allt efter att snön kommer och säsongen sätter igång på riktigt så blir det mer och mer :) inte så lätt under sommaren
Amanda Duvenäs

Upp